מנהל מחוז חדש בכללית מחוז שרון שומרון:
ד"ר ערן רוטמן מחליף את הגברת ציפי שדה.
ציפי שדה מסכמת קדנציה של חמש שנים במחוז שרון שומרון ועוברת להנהלת כללית, לתפקיד של סמכ"לית חטיבת הקהילה.
ד"ר ערן רוטמן, בן 51, תושב מודיעין, נשוי ואב לשלושה. ד"ר רוטמן הוא רופא מומחה ברפואת המשפחה ומגיע למחוז שרון שומרון לאחר שורה של תפקידים ניהוליים. הוא בעל תואר שני במנהל מערכות בריאות, כיהן כמנהל מרפאה, מנהל רופאי במינהלת אשדוד, מנהל רפואי של מחוז מרכז, מנהל רפואי של פרויקט "החיילים בכללית" וסגן מנהל בתי החולים השרון ובילינסון.
ד"ר רוטמן מספר: "אני גאה להצטרף למשפחת שרון שומרון הייחודית. יש במחוז עובדים נהדרים, שכבר עוסקים יום יום במלאכה החשובה של הענקת שירות וטיפול רפואי ליותר מ – 660,000 מבוטחים, במקצועיות ומסירות רבה. בשבועות הקרובים אני מתכנן לסייר במרפאות ולפגוש כמה שיותר אנשי שטח. ביחד עם צוות המחוז ועובדיו נמשיך לפעול לשיפור השירות, הזמינות ואיכות הטיפול הרפואי אותו אנו מעניקים למבוטחינו."
גב' ציפי שדה: "ניהלתי את מחוז שרון שומרון במשך חמש שנים. בתקופה הזו בנינו מרפאות חדשות, הרחבנו שירותים והדקנו את הקשרים עם הרשויות המקומיות באזור. לאורך כל הדרך שמרתי על קשר עם השטח ודאגתי לתת מענה בהתאם לצרכים המשתנים של המטופלים שלנו ושל העובדים. מחוז שרון שומרון ימשיך להוביל באיכות רפואית ובשירות גם תחת ניהולו של ד"ר ערן רוטמן ואני אמשיך את הפעילות למען הלקוחות שלנו בתפקידי החדש כראש חטיבת הקהילה של כללית."
שלום לך ד'ר ערן רוטמן,
שמי שי בשארי ציפי תושבת מושב גאולים בשרון,
לפני כשבועיים עזב את המרפאה ד'ר חג' יחייא , הוא עבד במרפאה בערך כ5 שנים,
רוב הציבור לא היה מרוצה מתפקודו ורבים החליטו לעזוב למרפאות אחרות,
תפקודו היה לוקה בחסר,
במיוחד סבלה האוכלוסיה המוחלשת,
מבוגרים וחסרי יכולת נגישה להגיע למרפאה,
עתה התבשרנו שתחליף אותו רופאה בשם אירנה זליצ'נוק,
היא עוד לא התחילה יום אחד לעבוד וכבר יש לה הסתייגויות והוראות ,
כמו להזמין תור יומיים לפני וכתוב במייל,
לי זה אולי אפשרי,
מה תעשה אוכלוסיה מבוגרת?
קשישים?
חולים מאוד?
אנחנו גרים במושב קטן,
רוב האוכלוסיה בה אינם יודעים להתעסק במחשבים ובטח לא חיים בקידמה הזו,
בקושי דוברי עברית,
אנשים התרגלו להגיע למרפאה ולהמתין,
אין לחץ כי אין הרבה לקוחות,
יתרה מזו השעות שבהן היא מגיעה למרפאה מוזרות,
יום א 10:13- 10:15
יום ב 50 :6 45 :8
יום ד 00: 19 – 00 21
יום ה 00: 16 – 00 : 18
לא די שהשעות מוזרות ביותר ואינן נגישות לקהל הרחב אלא שהימים אינם
נגישים ומכונים עם האחות,
אז מה עושים?
מה עושה אדם שמגיע לרופאה וצריך לקבל זריקה מהאחות?
מה עושה אדם שצריך לגשת לרופאה ולא מרגיש טוב וצריך
בדיקת אקו?
ואם צריך ביקורי בית רופא אחות:?
מה עושים אז?
אני כותבת זו כנציגה של תושבים רבים שחיכו לבשורה שיהיה רופא במקום קודמו,
אבל הגיעו גם שמועות ממקור מהיימן שאת הרופאה הזו שקיבלנו
לא רוצים כי היא לא טובה,
אנשים רבים עזבו ורצו לחזור למרפאת האם שלהם אך
מכיוון שאלה תנאי העבודה של הרופאה וכן השמועה עליה מתושבי כפר יונה
הם אינם רוצים לחזור,
אז מביאים רופאה שלא מתאימה לאוכלוסיה לא בשעות ולא בתנאי העבודה?
מביאים רופאה לא בשעות מותאמות לאחות?
מה אתם מנסים לעשות?
הרי אתם מעוניינים בטובת הציבור לא?
בצור משה ישנה עצומה נגד ומבקשים לא לשתף איתה פעולה וכן במושב גאולים,
גם בפניתי למזכירות המושב בקשו ממני ומהחולים לא לשתף פעולה,
אני כבר כמה פעמים נסעתי לאודים לרופאה הקודמת שלי דר' לריסה,
אז מה עשינו כאן? משלמים ולא מקבלים שרות?
תודה,
אשמח לתגובה
שי ציפי
העברתי את דבריך למהלת השיווק בכללית
שי בשארי ציפי ,
יפה כתבת אני מצטרף לכל מילה שלך עם הרבה אכזבה כי אין תשובת חותכות , יש יותר סחבת מכוון שזו השיטה ככל שהם סוחבים את עניין התשובות , כך אותו פציינט מתייאש ויורד מהנושא . זוהי השיטה , להתיש את חבר קופת החולים גם אם הוא חמישים שנה חבר , לצערי . המענה האנושי לוקה בחוסר גדול , הטיפול בבעיה לא מקבלת טיפול המשביע רצון וגם ארוך מין הסביר . הפקידים העובדים נופלים מהרגלים ומגלים חוסר סבלנות משווע מול הלקוח כמו כן הרופאים המטפלים בפציינטים עובדים בתנאים שהקופה נותנת להם תנאים שאינם משביעי רצון את הפציינט ביום יום , אדם יכול להיות חולה והזמנת תור לרופא יכלה להיות גם אחרי יומיים כי הרופא אין לו אפשרות לקבל פציינטים , והפציינט ימתין בהתאם לתנאים של הקופה !
בקיצור אנחנו בני האדם הפכנו להיות מספר בלבד ! אין דין ואין דיין , אנחנו ברובינו נופלים בין הכיסאות , לעניות דעתי הפציינט חייב להיות חולה קשה מאוד ושיפנה לבתי חולים או לרפואה דחופה והתלאות של הנסיעות וההמתנות מתישים את החולה עד כידי ייאוש !
אני כותב שורות אליה לאחר שאני עברתי את הבעיות של הבירוקרטיה הבלתי נסבלת של קופת חולים דבר מחפיר לכשעצמו אשר הביא אותי למסקנה שהמוחות אשר יושבים בקופת חולים בכדי לתקן את השירותים אשר יטיבו עם הלקוחות , אינם מתעמקים דיו בבעיות היום יומיות של הפציינטים של הקופה , הצעתי , שינסו להשתמש בפציינטים של הקופה בכל סניף וסניף לפי מחוזות , ואולי דרכם הם ימצאו פתרונות טובים יותר מאחר והם אנשי השטח ולא אנשי משרד .
לצערי הרב הם תמיד יתרצו את תשובותיהם , "אני העברתי את בעייתך לממונה לטיפול" נו עכשיו תמתין לתשובה ללא קביעת זמן , ואין לך עם מי לדבר !!! ותשובה לא תהיה ואם כן תהיה לקונית קצרה ובלתי מספקת ! והחיים ממשיכים ללא כל התרגשות ! והלקוח אבוד עצות וחסר כל !
לעניות דעתי הכל תלוי בלקוחות קופת חולים בכל הארץ , חייבים להתעורר ולעשות מעשה לשיפור הטעון תיקון בקופת חולים . יש להתארגן ולהקים גוף של חברי קופת חולים אשר יטפל בכל הזלזול ועוגמת הנפש שהציבור עובר מידי יום ביומו במרפאות של קופת החולים !!! זה בידנו , ביכולתנו רק אם אנו רוצים !!
שי ציפי , אני מקווה שאני טועה וטיפול לטענתך תקבלי במהרה ומספקת !!!
שמי יוסי מלכה – טל 0505320836 .
בלחיצת יד חמה – יוסי מלכה !