ההתנגדות המשולבת של ״ועדי מזרח נתניה״, ועד עמליה-קרית רבין וועד קריית השרון, נכתבה והוגשה תוך יומיים כדי למנוע מצב אבסורדי שבו נבנית שכונה חדשה בת 3500 יח״ד ללא תוספת כבישים וחיבור לכביש 57 כפי שתוכנן.
בהתנגדות ביקשנו להוסיף תנאי מקדים לפיתוח התוכנית והוא:
״להוסיף לטבלה של מקדמי, שלב ׳0׳ שיתנה כל היתר בניה או פיתוח של התוכנית בתחילת בניה ופיתוח של כביש 561 ו/או הרחבה של כביש 57 ו/או פתיחה בפועל של תחנת רכבת בקריית השרון ו/או חיבור מזרח נתניה לרשת המטרו של גוש דן.״